En mektig, rå og informativ åpningstittel

desember 2, 2008

Jeg har lenge fundert på hva jeg skal kalle tittelen på det aller første innlegget i denne bloggen. Jeg har forestilt meg at det bør være en tittel som sier noe om hva denne bloggen kommer til å inneholde; en tittel som både er mektig, rå og informativ. En som setter standarden for hva man – forhåpentligvis – kommer til å kunne lese når man tar seg turen hit. Jeg har tenkt lenge, og jeg har tenkt hardt. Nå har jeg gitt opp.

I stedet for å bruke den overlegne tittelen jeg aldri kommer til å finne på, har jeg valgt å døpe åpningstittelen med noe som parodierer hele tittelproblemet. Resultatet ser du over. Den ble, magisk nok, både mektig, rå og informativ. Så egentlig er jeg ganske fornøyd, tross alt.

Jeg har forøvrig også fundert en del på hva dette første blogginnlegget skal inneholde, men det ser visst ut som at problemet har løst seg av seg selv.

Når jeg nå trykker på «Publish» har jeg endelig opprettet min egen blogg. Dette er noe jeg har vurdert å gjøre i lang tid, men som jeg egentlig aldri har fått satt meg ned og gjort. Før i dag.

Vel, da er det vel egentlig bare å åpne sirkuset. Jeg skal, så godt jeg kan, prøve å være en ivrig blogger :)

Enjoy!

One Response to “En mektig, rå og informativ åpningstittel”

  1. tt. Says:

    Hehehe, det var et morsomt åpningsinnlegg. Av og til når man ikke veit helt hva man skal skrive om kan det lønne seg å skrive noe morsomt om, nettopp, ingenting. og foreløpig er du dyktig på det:)


Legg igjen en kommentar